بکاپ سالم دی چت بدون شل و باگ

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

بکاپ سالم دی چت بدون شل و باگ

بازدید: 960

با سلام سامان مددی هستم مدیر جم دیزاین سابق و ای تی دیزاین / امروز می خوام بک آپ دی چت رو بزارم واسه دانلود بک اپ بدون شل و سالم رو اینم نمونه دمو
www.sezarchat.ir

خیلیا از این بک اپ سوء استفاده کردن امروز میزاریم واسه دانلود تا کسی پولی بابت بک اپ دی چت نده

با همین بک آپ خودم خیلیا واسه خودم شاخ شدن همون خیلیا انقدر قدر نشناس بودن نفهمیدن هاست اهوراطرح رو ماه پیش من زدم که الان بک اپ دی چت بره دست گروه ها
سرتونو درد نمیارم بک اپو با اس کیو الش گزاشتم تو یه پوشه دانلود کنید سوالیم داشتین ای دی منو اد کنید

روزای اخری هم هست که اینترنت میام دارم ازدواج میکنم اینم یادگاری من براشما دعا کنید خوشبخت شم / همتونو دوست دارم شما و دنیای مجازی رو
بای برا همیشه

--------------
لینک دانلود بک آپ دی چت + اس کیوال + آموزش نصب

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=cd930658feae3afdd9e115da5a51c979

--------------

^^^^ ID YahOo ^^^^

MR.FireKing@att.net

+989360055079


این مطلب در تاریخ: جمعه 14 شهریور 1393 ساعت: 15:19 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات(3)

نظرات

این نظر توسط شاهین در تاریخ 1393/07/08 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

شاهین گفته:

سلام دادا میگم اموزش نصب این بک اپ کجاست میشه برام بزاریدش ممنون میشم
پاسخ : مثل بقیه چت روم ها یکم فرق داره بکاپ اپ میکنی توی هاست بعد اس کیو ال اپ میکنی توی پی اچ پی مای ادمین مثل بقیه بکاپ ها تا این جاه بعد توی فایلnic اطلاعات دیتابس توی فایلconfing.phpوارد میکنی تموم

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/07/06 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

رضا گفته:

سلام اقا سامان این هیچ باگ نداره که هک بشه ؟
پاسخ : من اقا سامان نیستم / ممکن هست داشته باشه معلوم نیست براتون بکاپ ماه طرح گذاشتم پیشنهاد میکنم اون دان کنید

این نظر توسط reza2005 در تاریخ 1393/06/31 و 3:01 دقیقه ارسال شده است

reza2005 گفته:

سلام داداش
خیلی خوشت کردم باور کن
من بچه مشهدم درسته دلمون یه خورده پرده هایی داره ولی با همین دلم واست دعا میکنم خشبخت شی داداش

ادم به بامرامیه تو خیلی کم پیدا میشه
اگه دوباره اومدی این وبسایت شمارتو به ایمیلم بفرست دوست دارم باهات اشنا شم
دوست دارم یکم از معرفتتو قرض بگیرم
اینم ایمیلم
reza09333123809@vatanmail.ir


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 1005
کل نظرات کل نظرات : 259
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 48
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1309

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 974
بازدید دیروز بازدید دیروز : 457
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 337
آي پي ديروز آي پي ديروز : 125
بازدید هفته بازدید هفته : 974
بازدید ماه بازدید ماه : 974
بازدید سال بازدید سال : 170,243
بازدید کلی بازدید کلی : 1,448,073

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.139.88.22
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

نظرسنجي

کدام طراح برتر هست از نظر طراحی بکاپ