بک آپ کامل آس طرح

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

بک آپ کامل آس طرح

بازدید: 494

با سلام این جدید ترین بک آپ90 طرح هست که توسط تیم آس طرح خریداری شده تمام هزینه های اون پرداخت شده و امتیازش مال آس طرح هست و تمام هدر ها و مشخصات آس طرح توش درج شده که به صورت کامل براتون قرار میدم پنل مدیر قلابی-وزیر-ناظر ارشد و ناظر و کاربران رو هم داره و از نظر امنیت کامل هست فقط روی پنل مدیریت اصی پورتکت بزارید.پنل مدیریت دوم هم توش وجود داره برای مدیرایی که بهشون اعتماد ندارید.تمام اموزش ها توش هست هیچ چیزی کم نداره فقط قالب داخل ست شده توش قالب بیرونی نیست که زحمتش پای خودتونه با اموزش خط به خط فقط یه باگ پروفایل توش هست که میتونن مشخصات دیگران رو تغیر بدن که اگه استقبال شد اموزش پچ اون رو هم قرار میدم...من با رضایت کامل این اسکریپتو گذاشتم مدیریت محترم اگر سوالی داشتن میتونن به سایتم مراجعه کنند بازم هم تکرار میکنم این بک آپ به صورت کامل از نود طرح خریداری شده و تمام امتیازش مربط به آس طرح هست...اگر از این اسکریپت استقبال شد اسکریپت هاست به هاست رو هم که خودم شخصا رو امنیتش کار کردم روهم قرار میدم....هر گونه سوالی اگه داشتید خصوصی بدید جواب میدم در ضمن منت نمیذارم ولی من اینو تا 200تومان هم فروختم و کاملا سورس باز قرار دادم.
رمز دوم پنل ناظر ارشد-وزیر-مدیر قلابی:123456
رمز دوم پنل مدیرت:3005095
رمزدوم پنل دوم مدیریت:3005095
این رمز ها متغیر هستند و میتوندی از داخل فایل هایindex.phpتغیر بدید...
رمز ادمین هم 1 هست
دانلود
قرار دادن ادرس سایت های خدمات دهی چت روم در انجمن ممنوع
از این اسکریپت استفاده کنید و مسائلی رو که گفتم رو رعایت کنید اگر کسی تونست هک کنه بنده مسئولیتش رو قبول میکنم.


این مطلب در تاریخ: جمعه 29 فروردین 1393 ساعت: 12:59 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات(2)

نظرات

این نظر توسط mr.tanha در تاریخ 1393/02/11 و 18:59 دقیقه ارسال شده است

mr.tanha گفته:

شکلک برای ارسال کننده نشون نمیده کاراکتراش دیده میشه چیکار میشه کرد
پاسخ : با سلام خدمت بچه های ایران پلاگین/نه بک اپ اس طرح شکلکاش بخواتر کد سرعتی که گذاشته شده برای خودتان نمایش داده نمیشه برای کاربرا نشون میده که یکم کد نویسی داره که من هم بلد نیستم درستش کنم اگر مشکلش را پیدا کردم براتون میگذارم حتما

این نظر توسط MOSTAFA در تاریخ 1393/01/31 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

MOSTAFA گفته:

سلام
مرسی بک ا
خوبی بود میخواستم بدونم پنل های ناظران ناظر ارشد و.... چجوری فعال مییشه باید
فایلی رو امپورت کرد توی پی اچ پی ادمین؟؟
پاسخ : فایل اس کیو ال را توی پی اچ پی مای ادمین ایمپورت کنی حله فقط فایل اس کیو ال اش هم توی همون یک اپ هستش دوتاش نکردم همش با هم هستند قالب بیرونی هم نداره باید یکی خودت بندازی بهش


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 1005
کل نظرات کل نظرات : 259
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 47
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1309

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 905
بازدید دیروز بازدید دیروز : 457
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 314
آي پي ديروز آي پي ديروز : 125
بازدید هفته بازدید هفته : 905
بازدید ماه بازدید ماه : 905
بازدید سال بازدید سال : 170,174
بازدید کلی بازدید کلی : 1,448,004

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.23.92.255
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

نظرسنجي

کدام طراح برتر هست از نظر طراحی بکاپ