بکاپ رز طرح

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

دانلود بکاپ رز طرح

بازدید: 649

خب دوستان اینم بک آپ رز طرح که خیلی های دنبالش بودن
دلیل پخش : بعد از خرید این بک آپ آقایون دزد مدیر هزار طرح و آس طرح و ... اومدن اینا رو دزدیدن و ما شاهده این بودیم که به میلیون میفروختن
به همین دلیل با با اجازه ی خود مدیر رز طرح این بک آپ رو پخش کردیم تا سوء استفاده نشه
توجه کنید در داخل این لینکی که من گذاشتم هیچ شلی وجود نداره میتونید اسکن کنید لطفا فقط از همین لینک دان کنید تا افراد سود جو نتونن داخلش شل قرار بدن
با تشکر از مدیریت نایس طرح ( nicetarh.in ) که با این حال که این بک رو خریده بودن ولی پخشش کردن
با تشکر از خودم خخخ
برای پشتیبانی هم میتونید ای دی منو اد کنید من ب این اسکریپ آشنا هستم دیگه کلا خب بالاخره خیلی وقته این دستمه خخ

دانلود


این مطلب در تاریخ: یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت: 17:59 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظرات(11)

نظرات

این نظر توسط ایمان در تاریخ 1393/10/24 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

ایمان گفته:

سلام رمز ادمین چیه ؟
پاسخ : باید خودت بگیری کاری نداره از پی اچ پی مای ادمین بگیر نتونستی بازم پیام بگذار راهنمایت کنم

این نظر توسط morteza در تاریخ 1393/07/16 و 9:51 دقیقه ارسال شده است

morteza گفته:

سلام ببخشید میشه ایمیلمو اد کنید؟اگه اد کنید ممنون میشم ... یه کاری داشتم اخه mortezaansari340@yahoo.com ممنونشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/07/05 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

ali گفته:

ببخشید یه سوال من اینو رو هاست رایگان ریختم بعد وقتی اپلود شد بیستا ارور داد ولی بقیش اپ شد میشه بگید مشکل از کجاش این بک اپ باگ گیری شدس یا نه
پاسخ : ربطی نداره برنامه نویسیش کامل نصب هم بکنی میادش بالا چت روم باگ به منضوره این هست که هکر میتونه از برنامه نویسی شما سو استفاده کنه از خطاهای برنامه نویسی باید برنامه نویسی با تابع های خوبی داشته باشه باگ ربطی نداره که روم خراب بشه بعد از نصب هکر فقط میتونه رومت خراب کنه بعدش بکاپ روی هاست رایگان 95 درصد جواب نمیده

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/06/25 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

امیر گفته:

سلام رمز مدیریت اش چیه ؟؟؟؟؟؟
پاسخ : خودت باید به درست بیاری تئوی پی اچ پی مای ادمین db-chat-usre نام کاربری که ثبت کردی پیدا میکنی بعد ادیت میکنی یک جا هست برای درجه دادن درجه مدیریت 8 عدد هست الان عضو بشی نام درجه 2 هست 2 رابکنی 8سیو کنی مدیر میشه بعد یک جا دیگه هست توی قسمت های مدیران توی پی اچ پی مایادمین اونجاه هم میری دسترسی پنل مدیریت 0 میکنی 1 درست میشه که قبلا اموزش قرار دادیم بگردی هست

این نظر توسط reza2005 در تاریخ 1393/06/16 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

reza2005 گفته:

سلام داداش ببخشید این هیچی دیه نداره که من بخوام اطلاعات دیتا بیس رو واردش کنم فقط همون کانفیگه که اونو وارد میکنم وقتی میرم به ادرس رومم این اخطار رو میده یعنی چی ؟Array ( [0] => 42S02 [1] => 1146 [2] => Table 'u506173236_reza.my_config' doesn't exist ) select config_reloadsequenz,config_messages_im_chat,config_style, config_loeschen_nach,chatroom_title,chatroom_des,chatroom_keywords,expir_date,maxonline,guestlogin FROM my_config where config_id = 1ERROR IN Connect TO DB ! [Call 09307946800 To Slove Your Problem] Fatal error: Call to a member function fetchAll() on a non-object in /home/u506173236/public_html/class/ConnectDB.class.php on line 75
پاسخ : نمیدونم ولی بکاپ رز طرح من نصب میکنم ارر نداره فقط پنل مدیریتی ناقص که مدیر رز طرح داره به روز میکنه

این نظر توسط saeed4156 در تاریخ 1393/06/13 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

saeed4156 گفته:

سلام داداش
چرا وقتی من ورود به چت رومو میزنم وارد نمیشه
لطفا کمکم کنین
پاسخ : نمیدونم والله باید بببینم

این نظر توسط mobin در تاریخ 1393/06/05 و 5:05 دقیقه ارسال شده است

mobin گفته:

داداش من خیلی به کمکت نیاز دارم هر موقع این پیامو خوندی مدیونی اگه یه پیام به این شماره ندی چون من آیدی یاهو ندارم داداش ممنون میشم خیلی واقعا

شماره::حیدری


پاسخ : من فقط با یاهو ارتباط برقرار میکنم یا بیا رومم



این نظر توسط alii در تاریخ 1393/06/01 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

alii گفته:

سلام داداش تورو خدا کمکم کنید اصلا نمیشه هی میگه تا اطلاع ثانویه قطع میباشد هر کاری میکنم نمیره تورو خدا کمک کنید
پاسخ : خب ابتدار وارد چت روم میشی بعد میری توی فایل confin یک چیزی توی همین مایه ها بعد روش کلیک میکنی بعد وقتی امدش یک فایل داره
اون ادیت میکنی بعد بیا پایین یک جا تاریخح داره 2014.11.5 مثلا اون ببر بالا چت روم باز میشه

این نظر توسط امیر طرح در تاریخ 1393/05/26 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

امیر طرح گفته:

سلام چرا می نویسه


کــاربر گرامی :

این سایت به دلیل عدم تمدید تا اطلاع ثانوی قطع می باشد

پاسخ : خخخخخخخخ انقضای روم تموم شده باید برای توی پی اچ پی مای ادمین توی قسمت cofinیک فایل هست اونجاه ادید میکنی بعد توی ویزایش یک تاریخ هست مثلا 2014/5/5 تاریخ میبریش الا روم باز میشه به همین سادگی

این نظر توسط امیرعلی در تاریخ 1393/05/14 و 0:54 دقیقه ارسال شده است

امیرعلی گفته:

ممنون از اینکه جواب دادی داداش جان تشکر.داداش اقای کن این بک اپ مانی طرح رو برای دانلود بزاری یه دنیا ممنون میشم یعنی انقدر خوشحالم میکنی داداش ای کاش بزاری شکلک
پاسخ : بکاپ مانی طرح هست بگرد هستش


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 1005
کل نظرات کل نظرات : 259
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 83
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1309

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,232
بازدید دیروز بازدید دیروز : 457
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 403
آي پي ديروز آي پي ديروز : 125
بازدید هفته بازدید هفته : 1,232
بازدید ماه بازدید ماه : 1,232
بازدید سال بازدید سال : 170,501
بازدید کلی بازدید کلی : 1,448,331

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.141.47.51
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

نظرسنجي

کدام طراح برتر هست از نظر طراحی بکاپ