رفع باگ های هزار طرح -- این پست اپدیت میشود

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

رفع باگ های هزار طرح -- این پست اپدیت میشود

بازدید: 366
خوب من با نت داغون برگشتم شرمنده اصلا نتونستم اون جور که دلم میخواد واستون باگاش پیدا کنم ولی میرم کافی نت حتما این پستو اپدیت میکنم خوب اولین باگش این بودش که میرفتن به ادرس profile/check.php و ادرس تیبل رو ای تی چت یوزر رو فراخونی  میکردن و میتونستن اگه زرنگ باشن پسورد اس کیو ال بزنن  خوب برای رفعش اینو تو پروفایلتون بذارید http://uplod.ir/4tlby3z0rrqn/check.zip.htm
 خوب باگ بدی فایل اس کیو ال بود که اعصابم سر این گذاشتنش این داغون بود چون مخالف زیاد بود ولی براتون میذارم http://uplod.ir/c8x1kfyegm9i/localhost.sql.htm
خوب باگ های بعدیش هم پیدا میکنم ولی ی باگ ک میدونم چیه بهتون میگم شاید خودتون تونستید رفع کنید ولی هنوز رفعش پیدا نکردم
این ادرس ها
روت اصلی Tools.php 
و در پوشه top/data,php , top/data2.php 
و profile/save.php چون رو وپ مپ سرور تست کردم قشنگ نتونستم کامل براتون بذارم کامل میکنم براتون میذارم راستی رو پنلم که حتما رمز بذارید دیگه بعد سعی کنید کاربر admin رو حتما عضو کنید رمزشم 1 بذار بعد مخفیش کن  قربون همتون این پست اپدیت میشه یادتون نره ♥♥

این مطلب در تاریخ: یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت: 14:26 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات(2)

نظرات

این نظر توسط kiyarash در تاریخ 1393/04/19 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

kiyarash گفته:

عاغا کی این پست رو اپدیت میکنید ؟؟؟؟؟؟
پاسخ : باگ هاش زیاد بود اپدیت نکردم خخخخخ جلو تر بازم گذاشتم شل های 1000 طرح

این نظر توسط blacktarh در تاریخ 1393/03/15 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

blacktarh گفته:

داداش اگر بدون باگش رو واسه ی دانلود بزاری که دانلود کنم ممنون میشم

پاسخ : بدون باگش فروشی هستش به مبلغ 20 هزار تومان خواستید ایدی را ادد کنیدseedan.davud@yahoo.com


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 1005
کل نظرات کل نظرات : 259
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 31
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1309

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,181
بازدید دیروز بازدید دیروز : 814
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
آي پي امروز آي پي امروز : 379
آي پي ديروز آي پي ديروز : 289
بازدید هفته بازدید هفته : 6,955
بازدید ماه بازدید ماه : 40,486
بازدید سال بازدید سال : 168,653
بازدید کلی بازدید کلی : 1,446,483

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.22.51.241
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 09 تیر 1403

نظرسنجي

کدام طراح برتر هست از نظر طراحی بکاپ