بک اپ فول امکانات چت روم 90طرح

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

بک اپ فول امکانات چت روم 90طرح

بازدید: 428

اینم بک اپ چت روم یزدی ها
کامل
امتیاز دهی
پنل مدیریت ورژن 9
پنل ناظر ارشد
پنل ناظر
پنل کاربری
امیتاز دهی 32 درجه ای
پروفایل کاربران
امنیت 99%
هر گونه مشکل داشتین میتونین با نظرات مطرح کنید
دانلود در ادامه مطلب


دانلود فایل اس کی ال
دانلود بک اپ اصلی چت روم


این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت: 14:05 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,
نظرات(7)

نظرات

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/06/30 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

ali گفته:

ببخشید من همه کاراشو کردم وقتی میخوام وارد روم شم ارور میده ببخشید نمیشه ارور رو کپی کرد اگه میشه بیاید تو چت روم و ببینید چی ارور میده بعد جواب رو به صورت خصوصی بهم تو ایمیلم بدید چون نمیخوام ادرس رومم دست همه بیوفته
پاسخ : والله نمیدونم باید ببینم یادم نصب اموزشش شاید مال قالبت هم باشه

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/05/19 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

محمد گفته:

سلام ببین من نصبش کردن بهم میگی ازکجا نام کاربری خودمو با رمزم
بعدش هم رمز عبور رو فقط نگو باید خودت پیدا کنی دمت
یه جوری بگو به مشکل نخورم مرسی راستی من سایت شمارا تو همه ی وبلاگ هام با سایت هام لینک کردم
ممنون از سایت خوبتون خدافظ
پاسخ : رمز میر ادمین از داخل پی اچ پی مای ادمین باید عوض کنی رمز پنل ها هم فکر کنم گذاشته باشم

این نظر توسط پژمان در تاریخ 1393/05/12 و 10:00 دقیقه ارسال شده است

پژمان گفته:

سلام داداش خسته نباشی داداش میخواستم ازت سوالی بپرسم امیدوارم که بگی داداش حتما باید اینو بگی چون که من به این نیاز دارم داداش من رو میسازم طراحیش هم میکنم من میخوام فقط مثل هزار طرح فایل sql بسازم که نیازی به پر کردن همه اطلاعات دیتابس نباشه من چطور اطلاعات دیتابس بسازم ممنون میشم دقیق راهنماییم کنید
پاسخ : تو اسکریبت نصب بکن پلاگین هات هم روش بریز روم که کامل شد یک بکاپ بگیری از اس کیو ال با از روت هاست دیگه همیشه مشتری داشتی توی 10 مین براش درست میکنی اس کیو ال توی پی اچ پی مای ادمین اپ میکنی فایل هم توی روت اصلی هاست اپ میکنی اطلاعات دیتابس هم جایی که نیاز باشه وارد میکنی

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/05/11 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

محمدرضا گفته:

رمز دوم پنل مدیریت چیه اقاجان
پاسخ : خودت باید به دست بیاری در ضمن این بکاپ امکانات داره ولی الان دیگه پرو باگ برنامه نویسیش قدیمی هستش

این نظر توسط devll در تاریخ 1393/05/02 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

devll گفته:

سلام این بکاپ نصب که میشه؟؟؟شکلک
پاسخ : اره ولی الان دیگه باگ داره دوره اش تموم شده

این نظر توسط امین در تاریخ 1393/03/24 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

امین گفته:

سلام. بک آپ چیه ؟ مثل اسکریپ میمونه ؟
پاسخ : اره اسکریبت هستش اما یک چیز خوبی که داره همه پلاگین های کاربردی روش نصبه کامل واتار با امتیاز دهی با پروفایل با پنل ناظرا درجه بندیش هم 32 تایی هستش فقط باگ داره اون هم بخواتر این که قدیمی شده داره میتونی با نرم افزاری که گذاشتم باگ با شل هاش بگیری

این نظر توسط hossein در تاریخ 1393/03/18 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

hossein گفته:

سلام دوست عزیز من این بک اپ رو نصب کردم چند مشکل بزرگ وارد روم میشه اما مثلا ادمین مدیرش نیس مهدی هست ک رمزشو نمیدونم از کجا باید بیارم و دیگ این ک سیستم امتیاز دهیش هم روی یه چت روم ک بوده همونه همین طور امارش داداش اگ یاهو مسیجر میای ادم کن و گر نه کمک کن مرسی
پاسخ : خب داداش اسم روش هست دیگه بکاپ این بکاپ از چت روم پائیر چت یا چت روم یزدی ها هستش باید مدیریت از داخل پی اچ پی مای ادمین گرفت بعدش هم اسم های کاربرا را هم میتونی از پی اچ پی مای ادمین یا از پنل مدیریتید که باز کردی پاک کنی این بکاپ قدیمی شده احتمال هک شدنش بالا هست باید باگیری هم بشه


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 1005
کل نظرات کل نظرات : 259
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 38
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1309

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 751
بازدید دیروز بازدید دیروز : 457
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 244
آي پي ديروز آي پي ديروز : 125
بازدید هفته بازدید هفته : 751
بازدید ماه بازدید ماه : 751
بازدید سال بازدید سال : 170,020
بازدید کلی بازدید کلی : 1,447,850

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.142.200.232
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

نظرسنجي

کدام طراح برتر هست از نظر طراحی بکاپ